ببینید | یکی از لوکیشن‌های فصل دوم سریال The Last of Us Part در ونکوور کانادا «مصائب شیرین ۲» با بازی رضا داودنژاد اکران می‌شود؟ برنده جایزه ۱۰۰ هزار یورویی دوبلین معرفی شد فیلمی بی‌ادعا از به‌تصویرکشیدن انسانی پرادعا و ایدئال‌گرا | نگاهی به فیلم سینمایی «جنگل پرتقال» به‌بهانه اکران آنلاین بازگشایی سینما‌های کشور از امروز (۵ خرداد ۱۴۰۳) خلق آثار هنری در رثای رئیس جمهور شهید جایزه نوعی نگاه جشنواره کن به «سگ سیاه» رسید مرد میدان که نمی‌بایست در بستر بمیرد | اشعار جدید برای رئیس جمهور شهید ادامه تولیدات قطعات موسیقی و نماهنگ‌ برای رئیس‌جمهور شهید «اصغر فرهادی» در جمع داوران جشنواره ترایبکا صفحه نخست روزنامه‌های کشور - شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ خبرنگار سوری: مردم ایران به رئیس جمهور خود اعتقاد داشتند رکوردشکنی و رونق، دستاورد دولت رئیس‌جمهور شهید در هنرهای نمایشی و موسیقی حضور هنرمندان مشهدی در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید رئیسی برگزاری «شب خاطره» به یاد «خادمان ملت» چهره غمگین «ابراهیم حاتمی کیا» در مراسم تشییع شهید رئیسی + عکس فیلم‌های شبکه نمایش به مناسبت هفته مقاومت + زمان پخش
سرخط خبرها

«سیاح» به کتابفروشی‌ها آمد

  • کد خبر: ۲۱۳۸۴۰
  • ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹
«سیاح» به کتابفروشی‌ها آمد
کتاب «سیاح» نوشته شیرین زارع‌پور راهی بازار نشر شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ کتاب «سیاح» نوشته شیرین زارع‌پور به‌تازگی توسط انتشارات روایت فتح منتشر و روانه بازار نشر شده است. این کتاب دربرگیرنده زندگینامه داستانی شهید مدافع حرم سعید سیاح طاهری است.

شهید سیاح طاهری در مقطعی از زندگی از سفر به آمریکا و ادامه تحصیل منصرف شد و ترجیح داد در خاک وطن بماند. او در زمان جنگ بدون ترس و واهمه جنگید و پس از جنگ در سنگر فرهنگ به صورت سازمان یافته با هنرمندان، نویسندگان، کارگردانان برای کار فرهنگی به مناطق مختلف سفر کرد و برای معرفی دفاع مقدس به کودکان و نوجوانان تلاش کرد.

کتاب «سیاح» شامل روایت زندگی این‌فرمانده است که در عرصه فرهنگ و هنر نیز تلاش کرد و در خان طومان سوریه به شهادت رسید. شهید سیاح در تشکیل بسیج عشایر و دفاع از شهر آبادان نقش داشت، همچنین در عملیات‌ها، مسؤول آموزش موشک و شکارچی تانک بودن به نیرو‌های جوان‌تر بود.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم:

عملیات به پایان رسیده بود. منطقه آرام شده بود و پیکر‌های شهدا مثل شقایق وسط این دشت پخش بود. می‌گفت یک ماشین لندکروز برداشتم و با دو تا از بچه‌ها رفتیم و این پیکر‌ها را برمی‌داشتیم و می‌گذاشتیم عقب وانت. خون شهدا همین طور از پشت لندکروز می‌ریخت. ماشین را از پیکر شهدا پر کرده بودیم و رفتیم جلوی دژبانی. دژبان پرسید پشت ماشین چی داری؟ گفتم سرباز امام زمان!

این کتاب با ۴۴۰ صفحه و قیمت ۲۲۰ هزار تومان عرضه شده است.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->